Vanliga frågor och svar

Ec-Go! Vanliga frågor och svar

 Allmänt

- Vad är Ec-Go?

Ec-Go! är ett företag som vill göra det lite lättare för dig att leva hälsosamt samtidigt som du kan unna dig något gott.

  - Vad kostar det att prenumerera på Ec-Go! Bags?

Hos Ec-Go! kan du prenumerera på påsar med snacks, mellanmål och godisar som vi sätter ihop åt dig eller så kan du köpa de enskilda produkter som du gillar. Vanliga Ec-Go! Bags kostar 179 kronor och stor Ec-Go! Bag kostar 349 kronor

 - Vad innehåller Ec-Go! Bagen?

Ec-Go! Bag innehåller ett nytt och spännande utbud av ekologiska och hälsosamma snacks, mellanmål och godis från utvalda varumärken

 - Hur fungerar den löpande prenumerationen?

När du startar din prenumeration startar den antingen direkt (när du väljer varannan vecka) eller i slutet av månaden (för dig som väljer en gång i månaden). Pengarna dras från ditt anmälda konto den 28e varje månad. Prenumerationen fortlöper till dess att du säger upp prenumerationen.

 

 Ec-Go! Bags

- Kan jag välja innehållet i bagen själv?

Nej, men du välja mellan 3 olika bags för att hitta den som passar dig bäst. Förutom Ec-Go Bagen finns Limited Edition: Ec-Go! Energibar Bag som enbart består utav goda och nyttiga engeribars och 100% sockerfri Ec-Go! Bag, enbart med med produkter utan tillsatt socker.

 

 Leverans

- När skickas min Ec-Go! Bag?

Har du valt varannan vecka skickas den direkt vid beställning och sedan varannan vecka. Har du valt Varje månad skickas den i slutet av varje månad, då pengarna dragits från ditt konto.

 - När skickas mina varor?

Dina varor skickas efter att betalning mottagits vilket vanligtvis är dagen efter beställning.

- Var är min bag?

Har du inte fått din bag hör du bara av dig till oss på support@ecgo.se

 - Kan jag beställa bag utomlands?

Tyvärr har vi inte möjlighet att skicka varor utomlands för tillfället.

- Min bag har skickats till fel adress, vad kan jag göra?

Har du anmält fel adress eller flyttat och vi redan hunnit skicka den kan vi tyvärr inte göra något utan den följer postens rutiner. Om du vill ändra adress hör du bara av dig till oss på support@ecgo.se

 

 Present

- Kan jag ge bort en prenumeration?

Ja du kan antingen ge bort ett Ec-Go! Gram eller ge bort en prenumeration genom att fylla mottagarens adress i fälten för adress. Prenumerationen fortsätter till dess att du ber oss att den ska upphöra. Om du vill kan du skicka in önskad tidslängd till support@ecgo.se så sköter vi automatisk avslut för dig. 

- Får min vän någon information om presenten innan utskick?

Nej, ingen information skickas till din vän innan påsen är personen tillhanda.

 - När får min vän sin Ec-Go! Bag?

Har du valt ett Ec-Go! Gram skickas det vanligtvis från oss dagen efter beställning, Har du gett bort en prenumeration skickas det antingen dagen efter beställning (vid varannan veckas prenumeration) eller i slutet av månaden (vid varje månads prenumertaion).

 

 Produkter

- Var kan man se innehållsförteckning på produkterna?

Du hittar produktinformation med beskrivning på varje produktsida.

 - Kan jag söka på olika dieter eller produktinnehåll?

Ja det kan du. Har du tex glutenallergi och önskar glutenfria produkter kan du söka på ”glutenfritt”. 

- Var hittar jag de olika typer av godis som ni har?

Alla olika godistyper har egna sidor och du hittar dessa under vår webbshop- Plocka Själv

 

Min prenumeration

- Hur avslutar jag min prenumeration?

Du säger upp prenumerationen genom att skicka ett mail till support@ecgo.se med ämnesrad “Uppsägning”. Vi säger upp prenumerationen genom att skicka en uppsägning till den e-postadress du angivit. Vi har en månads uppsägningstid på löpande prenumeration. Din prenumeration måste avslutas senast den 8:e i månaden om du inte vill ha nästkommande månadsbag.

 - Kan jag pausa min prenumeration?

Du pausar prenumerationen genom att skicka ett mail till support@ecgo.se med ämnesrad “Pausa Prenumeration”. Meddela tidsperiod du önskar att pausa prenumerationen samt datum du önskar att starta igen.

 - Hur återaktiverar jag min prenumeration?

Om du önskar att återaktivera prenumerationen tidligare/senare än angett datum, skicka ett mail till support@ecgo.se med ämnesrad “Återuppta Prenumeration” och meddela att du önskar att återuppta prenumerationen.

 - Hur byter jag prenumerationstyp?

Vill du byta prenumerationstyp skickar du bara ett mail till support@ecgo.se och anger vilken prenumerationstyp till vill byta från och vilken du vill byta till.

 - Hur ändrar jag mina kontaktuppgifter?

Vill du ändra dina kontaktuppgifter skickar du bara ett mail till support@ecgo.se och anger vad du vill byta till.

 - Hur många gånger i månaden kan jag prenumerera?

Du kan prenumerera på Ec-Go! Bags 1 gång i månaden eller varannan vecka.

 - Kan jag välja storlek på prenumerationen?

Vi erbjuder två olika storlekar på bagar: stor och liten.

 

Betalning

- Hur fungerar betalningen och på vilka sätt kan jag betala?

På Ec-Go! Kan du betala med de vanligaste betalkorten, transaktionerna hanteras genom vår partner Stripe

 - Mitt köp blev inte godkänt, kan ni se varför?

Om du blivit nekad en betalning och är intresserad av varför den blev nekad kan du höra av dig till support@ecgo.se så ser vi till att hjälpa dig.

 - Jag är redan prenumerant men min betalning har inte gått igenom den här månaden, vad gör jag nu?

Har din betalning inte gått igenom och du har en pågående prenumeration hör du av dig till support@ecgo.se så hjälper vi dig. Ingen bag skickas ut innan en betalning har gått igenom.

 - Kan jag ändra mina uppgifter någonstans?

Vill du ändra dina uppgifter för du av dig till support@ecgo.se så hjälper vi dig.

 

Kontakta oss

- Fick du inte svar på din fråga?
Har du inte hittat svar på din fråga tveka inte att höra av dig till support@ecgo.se så ser vi till att hjälpa dig.